logo

NAJAVA: 24 URE HAHLIĆA 2024

Svi Vi željni jedinstvenog iskustva trčanja po zahtjevnom terenu, danju i noću imate priliku to doživjeti na utrci „24 URE HAHLIĆA“. Utrka je namijenjena svima koji žele avanturu, testirati svoje fizičke mogućnostii bilo da su sportaši ili rekreativci, a od sudionika zahtjeva dobru psiho-fizičku pripremu zbog svog trajanja.

Start utrke je u petak 24. svibnja 2024. u 18 sati, a završetak utrke je u isto vrijeme dan kasnije u subotu 25. svibnja 2024.

Cilj je samo jedan, tko će napraviti što više uspona od Rastočina – mostić do planinarskog doma Hahlić kroz 24 sata. Rekord utrke drži Pavle Kruljac sa 10 uspona.

Ove godine nudimo nagradu za obaranje rekorda utrke „24 URE HAHLIĆA“, točnije, za jedanaest uspona na Hahlić dajemo nagradu od 700 € plus 100€ za svaki sljedeći uspon.

Za sve novosti i ostale informacije pratite nas na www.pdobruc.hr i facebook stranici PD Obruč.

24 URE HAHLIĆA - informacije i prijave:

Utrka "24 ure Hahlića" osnovne informacije, prijave i pravila sudjelovanja.

Organizator: Planinarsko društvo “Obruč”

Datum: Petak – Subota, 24. – 25. 05. 2024.

Start / cilj: Podkilavac, Rastočine – mostić / Planinarski dom Hahlić

Satnica natjecanja:

Petak, 24. 05. 2024. – Podkilavac, Rastočine

17:30 - Prijave, podizanje startnih brojeva i majica

17:45 - Brifing, predstavljanje trke i pravila

18:00 - START

Subota, 25. 05. 2024. – planinarski dom Hahlić,

17:00 – 18:00 - Doček natjecatelja

18:15 - Proglašenje pobjednika

Startnina: 35 €

Startnina uključuje: majicu utrke, natjecateljski broj/karton, dva topla obroka u planinarskom domu na Hahliću, prijevoz stvari do doma.

Nagrada za obaranje rekorda utrke „24 URE HAHLIĆA“ je 700 € plus 100€ za svaki sljedeći uspon. Rekord utrke postavljen je 2022. godine, drži Pavle Kruljac sa 10 uspona.

Prijave: Molimo natjecatelje da prije prijave pročitaju Pravila sudjelovanja na utrci (niže u tekstu) i da se za vrijeme utrke pridržavaju istih.

Link za prijavu:https://forms.gle/uii3yEYES6ryC2q66

Podatke koje dobijemo od vas u prijavi koristit ćemo samo u svrhu vaše prijave na utrku, nakon utrke podaci se brišu i javno ostaje prikazan jedino rezultat koji uključuje podatke – vaš startni broj, ime i prezime, spol i mjesto u poretku.

Uplate izvršiti na žiro račun Udruge:

PD Obruč, Podkilavac 85, 51218 Dražice  

PBZ: HR 71 234 0009-1117018068

(Svrha uplate: 24 ure Hahlića - ime i prezime natjecatelja)

Prijava za utrku i uplata kotizacije moguća je zaključno s 28.04.2024. godine.

Prijave nakon tog datuma su moguće kao i prijave na startu prije početka utrke, ali ne garantiramo majicu kao ni prijevoz stvari do doma ukoliko bude veliki broj prijavljenih trkača.

Info:

PD Obruč, tel: 051 297 016

e-mail:  Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Dodatni info:

Vedran Stipić, 091 726 19 38
e-mail:  Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

Pravila utrke:

  • Sudjelovanje u utrci podrazumijeva apsolutno prihvaćanje pravila utrke.
  • Svi natjecatelji moraju biti stariji od 18 godina. Natjecatelji svojom prijavom izravno su suglasni da će se na utrci natjecati na vlastitu odgovornost i da su upoznati sa pravilima utrke kojih će se pridržavati radi svoje osobne i sigurnosti ostalih natjecatelja i organizatora te da su upoznati sa mogućim rizicima koje ovo natjecanje sadrži.
  • Svojom prijavom natjecatelji se odriču mogućnosti prenošenja odgovornosti na organizatora utrke bilo prema natjecateljima ili trećim osobama.
  • Organizator nije odgovoran za bilo kakvo oštećenje opreme ili za izgubljene ili ukradene stvari natjecatelja tijekom natjecanja.
  • Svi natjecatelji koji se natječu na utrci moraju biti zdravstveno osigurani.
  • Prijavom za utrku natjecatelji su suglasni da cjelokupni snimljeni filmski i fotografski materijal može biti javno prikazivan i korišten u promotivne svrhe utrke.
  • Natjecatelji tijekom utrke ne smiju paliti vatru, zagađivati okoliš te uništavati floru i faunu. Zabranjeno je odlaganje smeća na bilo kojoj destinaciji između starta i cilja utrke.
  • U slučaju nezgode, natjecatelji koji se nađu u blizini unesrećenih dužni su pomoći natjecateljima u nevolji. Organizator ne garantira spašavanje ozlijeđenog u brzom vremenskom roku zbog nepristupačnosti terena ili mogućih nepovoljnih vremenskih uvjeta. Organizator utrke ima pravo ne dopustiti daljnje napredovanje i natjecanje ukoliko smatraju da bi to ugrožavalo sigurnost natjecatelja.
  • Za uspon i silazak mogu se koristiti tri markirane staze: preko čeke, po kolci i pod planinu. Ostale staze natjecatelji koriste na vlastitu odgovornost.
  • Sudionici kod svakog uspona i silaska moraju najaviti organizatoru koju će stazu koristiti. U toku uspona i silaska svaka promjena već najavljenog kretanja mora se javiti organizatoru.
  • Utrka ima dvije kontrolne točke su na startu (Rastočine) i cilju (dom Hahlić).
  • Svaki sudionik dobiva evidencijski karton sa startnim brojem. Evidencijski karton mora se ovjeriti svaki put kada se dođe na kontrolnu točku (na startu - Rastočine i na cilju pl. dom Hahlić).
  • Obaveza sudionika je biti svih 24 sata na stazi. U slučaju odustajanja OBAVEZNO se treba javiti organizatoru. Organizator utrke osigurat će zbrinjavanje odustalih natjecatelja i eventualnu potrebnu medicinsku pomoć.
  • Kontrolna točka planinarski dom Hahlić koristi se za prijavu dolaska, okrjepu i odmor.
  • Sudionici sami organiziraju vodu i hranu i sve što im je potrebno.
  • Sudionici u razdoblju trajanja utrke raspolažu sa vremenom i aktivnostima prema vlastitim željama.
  • Pobjednik utrke je onaj tko napravi najviše uspona do planinarskog doma Hahlić u 24 sata. Ukoliko više sudionika ima isti broj uspona, pobjednik je sudionik koji je kod zadnjeg uspona prvi prošao i ovjerio kontrolnu točku planinarski dom Hahlić.
  • Ništa od opreme nije zabranjeno, natjecatelj sam odlučuje što će nositi.
  • Obveznu opremu sudionik mora se imati sa sobom u svakom trenutku utrke. Kod preuzimanja startnog broja daje se na uvid organizatoru.
  • Obvezna oprema:

-        mobilni telefon, baterija napunjena (u imenik je potrebno upisati brojeve organizatora, držati ga uključenog, ne skrivati broj),

-        čeonu lampu u ispravnom stanju,

-        minimalno 0,5 litre tekućine (voda se može nadopuniti na startu i na cilju),

-        set za prvu pomoć,

-        zviždaljka,

-        topografsku kartu i instrukcije (osigurava organizator),

-        natjecateljski karton (osigurava organizator),

-        prikladna obuća i odjeća (ovisno o vremenskim prilikama).

Copyright © 2012 Planinarsko društvo Obruč. Sva prava zadržana.